2018. július 2., hétfő

Újratervezés

3:23 van. Valamiért nem tudok aludni. Miután majdnem visszahíztam az összes leadott súlyomat,újrakezdem... Semmi extra, csak a szokásos kalóriaszámolgatás, diéta, mozgás. A diéta : cukor, fehér liszt kizárva.
- Reggeli:zabpehely esetleg mellé valami szalámi, paradicsom,paprika
- 10órai:egy szem gyümölcs. (Nem egy szem cseresznyére gondolok,nyilván abból több. Inkább egy szem alma, barack.)
- Ebéd: itt sok mindent megengedek magamnak, ha a cukor és a fehér liszt ki van zárva, ehetek egy kis rízst, zöldség kötelező, valami húsféle, lehetőleg nem rántott. (Ha minden kötél szakad, Jolly Joker-nek ott a zabpehely. Sokakat szerintem kiráz a hideg ha arra gondolnak, hogy csak úgy natúr egyék, de némi vízzel nem olyan száraz, az íze pedig eléggé semleges ahhoz, hogy szinte bármihez megegyem. Persze nagyon jól laktat is. A vércukrot sem viszi fel. Olcsó, könnyen  be lehet belőle tárazni. Köretnek leginkább akkor használom,  ha tésztafélén kìvül tènyleg nincs más.)
- Uzsonna: gyümölcs
- Vacsora: saláta, szalámi. A mozgás fél óra szobabicklizés, gyaloglás.
A kalóriaszámlálást  a MyFitnessPal alkalmazással végzem (még mindig). 1670kcal engedélyezett. Most még az adagokat próbálom csökkenteni, kevés sikerrel. 97kg vagyok. 2014-ben 103-ról indultam.