2018. szeptember 8., szombat

Az étrend tartása egy rémálom....

Nem véletlenül nem jelentkeztem. Ezután fogok. Igaz,hogy az étrend tartása nagyon nehéz és úgy látszik, hogy meghaladja az erőmet már megint. De a mozgást tudom tartani. 3-szor egy héten sportoltam valamit ez volt a minimum. Ennél inkább többet mozogtam,mert a konszernünkben sokszor voltam. A rozzant szobabiciklit kicseréltük egy kicsit jobbra. Ennek az óra része működik,  igaz az ellenállása nem annyira.

2018. július 31., kedd

Visszajöttem a nyaralásból

Nagyon klassz volt. Montenegróban voltunk. A szállás és a kaja is príma volt. A kalóriák számolása elmaradt így bizony felcsúszott egy kis súly. Ebből is látszik, hogy az én esetemben nem jön be az, hogy nem kell a kalóriaszámolás, csak az egészséges táplálkozás a fontos. A kettő együtt ér csak valamit, sajnos. De a kalóriaszámolás a legfontosabb, mert ha valamiért nem tudok egészségesen enni, az adagok ellenőrzése a kezemben marad. Na ez csúszott el most. Megint hallgattam az okos fitnesz edzőkre, akik ezt vallják. Vallhatják, de ez nálam akkor sincs így. Mondjuk az sem segített a dolgon, hogy elfelejtettem elvinni a pajzsmirigy gyógyszeremet, így egy hét kimaradt. Remélem hamarosan helyreáll a megszokott rend. El kell fogadnom, hogy kemény munka és szervezés nélkül az egész nem megy. Július 28-án éjfél után értünk haza, 9 órakor indultunk. Mostanra tértem csak igazán magamhoz, ma már 4-4:30 körül fent voltam és bicikliztem egy fél órát a szobabiciklimen. Közben filmet néztem, úgyhogy még unalmasnak sem volt mondható a mozgás. Ja és időnként megtűzdelem fél perces "sprintekkel" is a normál tempójú tekerést. Itt a képernyőkép az edzésről. Az intervallumok nem igazán látszanak.



Konditermi edzéseket is beiktattam, szerintem azt is elkezdem újra.

Az étrendemen is változtatni fogok, a Peak Girls fitnesz modell anyuka diétáját fogom alapul venni. Már legyártottam a bevásárlólistát, néhány dolgot meg is vettem hozzá. A két felső listát kell nézni.


2018. július 18., szerda

Segèdeszközök az edzéshez.

Elég régen írtam ide. Pedig valamennyi időt szánnom kell az írásra, különben nem lesz a blogomból semmi. Többször is elő fog fordulni, hogy inkább videót posztolok ki, azt talán rövidebb idő alatt megcsinálom. Legalább egy héten egyszer írok ide. Valószínűleg hétvégén, szombat-vasárnap.

Másfél kg ment le azóta, hogy először írtam. Végül nem jegyeztem fel a bevitt kalóriákat. Viszont a fél óra szobabiciklizés mellé lementem a konditermünkbe. Volt edzéstervem is, Fitness Buddy alkalmazást használtam. Már régebben megvettem, a "pro verzióját, így rengeteg gyakorlat található benne. Vannak beépített gyakorlatok, saját testsúlyos edzések, súlyzós edzések, sőt még bizonyos sportokhoz kondicionáló edzéseket is lehet taláni az appban. Van hozzá prémium előfizetés is. Ezt nem javaslom, mert:
1. nem tudsz belépni az általad választott prémium edzésprogramba, tehát az alkalmazásnak ez a része egyszerűen nem működik. 2. Szerintem bőven elég amit a prémium előfizetés nélkül kapsz. Legalábbis egy ideig az lesz. Saját edzésterveket is lehet az alkalmazásba írni. A megadott linken elvileg elérhetőek az alkalmazásról készült képek is.

Még egy alkalmazást és eszközt használok: a FitBitet. Jelenleg egy FitBit zip lépésszámlálóm van. Ez a legegyszerűbb FitBit eszköz, lehet karóraként hordani (amennyiben az ember (vagy az asszony) vesz hozzá megfelelő szíjat), de inkább a nadrág derekára tűzhető. Elemmel működik, nem kell tölteni. Az a jó benne, hogy bármikor megnézhetem, hogy mennyit léptem, ugyanis van kijelzője.Ez egy egyszerű lépésszámláló, amelyet bluetooth segítségével a telefonra feltöltött FitBit alkalmazással szinkronizálni lehet.


2018. július 2., hétfő

Újratervezés

3:23 van. Valamiért nem tudok aludni. Miután majdnem visszahíztam az összes leadott súlyomat,újrakezdem... Semmi extra, csak a szokásos kalóriaszámolgatás, diéta, mozgás. A diéta : cukor, fehér liszt kizárva.
- Reggeli:zabpehely esetleg mellé valami szalámi, paradicsom,paprika
- 10órai:egy szem gyümölcs. (Nem egy szem cseresznyére gondolok,nyilván abból több. Inkább egy szem alma, barack.)
- Ebéd: itt sok mindent megengedek magamnak, ha a cukor és a fehér liszt ki van zárva, ehetek egy kis rízst, zöldség kötelező, valami húsféle, lehetőleg nem rántott. (Ha minden kötél szakad, Jolly Joker-nek ott a zabpehely. Sokakat szerintem kiráz a hideg ha arra gondolnak, hogy csak úgy natúr egyék, de némi vízzel nem olyan száraz, az íze pedig eléggé semleges ahhoz, hogy szinte bármihez megegyem. Persze nagyon jól laktat is. A vércukrot sem viszi fel. Olcsó, könnyen  be lehet belőle tárazni. Köretnek leginkább akkor használom,  ha tésztafélén kìvül tènyleg nincs más.)
- Uzsonna: gyümölcs
- Vacsora: saláta, szalámi. A mozgás fél óra szobabicklizés, gyaloglás.
A kalóriaszámlálást  a MyFitnessPal alkalmazással végzem (még mindig). 1670kcal engedélyezett. Most még az adagokat próbálom csökkenteni, kevés sikerrel. 97kg vagyok. 2014-ben 103-ról indultam.